Ont i hjärtat....

God eftermiddag!
Jag har just kommit från en anställningsintervju... Kändes skita bra. Hoppas på det här verkligen. Det är fan dags för Pernilla Persson nu alltså.
PÅ RIKTIGT!

Helgen har för övrigt gått alldeles för fort som vanligt :( Jag fördrev tiden i Torsdags innan Joel kom med att åka ut till min underbara vän Janina och hennes gossingar till ungar :)
Passade på att skämma bort dom lite med att baka lite muffins :) Mycket uppskattat!



Milo som provar min halsduk och mössa :) Gulligare unge får man leta efter...



Joel kom sent på kvällen , jag hade lite svårt att hålla mig vaken men klarade mig till halv 2 iallafall :)
Fredagen var jag helt slut. Dagen började sådär....
Loggade in på min dator och på facebook. Jag hade ett så fint mail i min inkorg där så jag började gråta.. Jag fick svar på allt jag kännt men inte trodde på.. Dock lite för sent...

Dagarna bara rullade på och i Lördags så skulle vi hämta Wille och åka till Mina päron i Borran.
Stackars Joel.... Det är JOBBIGT att träffa päronen första gången.... men det gick bra som fan och han fick MVG :)
Konstigt annars. Han e ju helt underbar karln!
Mamma sa till mig att hålla hårt i honom :) Och tro mig JAG GJÖRT!
Jag gjorde en liten tömning i mammas förråd i Lördags med och tog med mig lite krims krams hem :)







Lite mys i höstmörkret!


Igår Söndag skulle Joel åka tillbaka hem :( ONT I HJÄRTAT!
Men han hade lite ångest för att åka hem ... Så han ställde klockan på halv 3 i natt och åkte raka vägen till jobbet. DET är kärlek det :)
Lite dumdristigt men ändå.



My Love <3

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka grejja lite här hemma. Man kan ju inte gå och ha ont i hjärtat hela tiden ju... Vi träffas ju nästa ons-Söndag igen... Nedräkning... T - 9 dagar....

INSIKT: Man vet inte vad man har förrän man förlorat det! Ett citat som är sååååååå sant!
man ska alltid se med sin själ och lyssna med sitt hjärta! Det tar dig långt!

See ya all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0