INSIKT : Om man blundar......

I morgon är en annan dag tack och lov!!!
I dag var ingen bra dag... Kan inte sätta fingret på det.... Men shit happens....

Tankarna irrar omkring om framtiden. Jag har så jävla svårt för att leva här och nu och bara njuta idag!
Jag VILL så gärna ha allt kirrat och klart nu! Yeah yeah yeah jag är på väg men ååååååh.
FRUSTRATION!
Hur mycket ska man planera igentligen?
Jag är vansinnigt spontan och har alltid vart... vad har hänt?
Ja jag är fortfarande spontan men jag vill det lite ordnat! Är det så jävla fel?

Saker och ting har en tendens till att ordna sig till det bästa! Men ovissheten fram tills dess.
Ah jag tänker alldeles för mycket.

Och jag saknar min kärlek!!!
Tiden står ta mig tusan helt jä*la stilla :(
T- 8 dagar....
Jag får väl nöja mig med att dejta med datorn på sängkanten...




Hmmmmm tankarna bara snurrar... ända sen i Fredags morse faktiskt.... Äh det är nog lika bra att jag kryper till kojs så det blir imorgon lite snabbare.

INSIKT: Om man blundar riktigt hårt tillräckligt länge... så somnar man och sen vaknar man och då är det förhoppningsvis en MYCKET roligare dag :)
Jag provart :)

See ya med hopp om en bättre morgondag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0