DITÅT-----------> eller BORTÅT--------------------->

Dags att fira lilla storskiten som blir 9 år.
Vi ska bege oss till Borås för att fira.
Brorsan från Danmark med fru och barn är åxå där och jag hoppas att brollan från Götalaborg åxå kommer med sina 2 små prinsessor!
Kommer med bild uppdatering senare under dagen :)

Nu var det ju ett tag sen IGEN som jag skrev. Men jag jobbar och försöker få ordning på saker och ting.
Men ibland blir det inte riktigt som man vill!
Just nu längtar jag till förbannelse efter att det ska bli skärTorsdag!
Men det kommer att gå fort dit. Måndag är sushi Måndag med Katja. Härlig promenix med sushi avslutning!
Tisdag ska jag ut med jobbet. Först till Atlantis för bodypump och spa, sen vidare till AnnaGretas för suppe!
Onsdag är det träning och sen TORSDAG <3
Mr mr kommer hit då !
Långdistans förhållande SUCKS! Bigtime!
Jag sa till mig själv att jag ALDRIG mer skulle sätta mig i denhär situationen.
Jag sa åxå att jag hade lärt mig något utav det! Och att jag skulle agera annorlunda.. Vara lite mer layback och inte ånga på. Inte vara mig själv helt enkelt...
För det fixar jag ju lätt!
Vad hände?
-JAG FAR ILLA MED SANNINGEN!

Nu står jag här igen och tittar på skylten.....
Ditåt-----------------> eller........... Bortåt ---------------------------->
Inser att jag kan vända tillbaka hem igen och gå tillbaka till skylten en annan dag för jag har inte så bråttom med att komma ditåt eller bortåt.

Nähäni nu är det dags för att försöka göra sig lite anständig...

Tills nästa gång...

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0