Jag är fortfarande 22 :)

Long time no see.....

Jag vet men nu är jag back för en dag eller så ;)

Vad har hänt?
JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN LILLA MINTPASTILL!!!!
Jag är så glad! Äntligen får jag åka omkring i min älskling igen :)
Från en älskling till en annan så är jag i Sthlm just nu. Och jag tittade ut för en stund sen på en av mina favoriter : SOLEN! Så jag tog på mig träningskläder och vad händer? Tydligen så var inte jag en av solens favoriter idag så han skickade en ovän : regnet! Tack ska du ha!!
Så nu sitter jag och drömmer mig bort i resor på nätet.
Och väntar på att min love ska komma hem!

Om vi går till en annan kärlek i mitt liv! Mina barn! Så fyller stora skiten 9 år nästa Tisdag!





Min Wille..


Tiden springer iväg.. Jag var 21 skulle bli 22 när William föddes. Och nu blir han 9 ÅR!!!! Jag är fortfarande 22 :)
Och jag har för en gång skull redan fixat med presenter så det är klart!
Livet känns rätt okej faktiskt! Eller det är en underdrift! Det är skita göra bra!!

Jag tittar tillbaka bara ett år...
Då var jag inte vid mina sinnens fulla bruk. Jag var en av de mest destruktiva personer jag träffat då tror jag.
Flydde vardagen till en illusion, blickade inte framåt. Var ledsen mest hela tiden.
Efter att jag tog det stora beslutet i Maj förra året har allt gått UPP!
Jag skulle INTE träffa någon kille... Speciellt inte någon som var självupptagen och spenderade mer tid framför spegeln än vad jag gjorde. Och som INTE bodde 30 mil bort!
Jag skulle bli lugnare och fixa ett jobb som jag trivdes med.
Spendera värdefull tid med mina älskade ungar.

Så vad hände?
- Jag träffade mín stora kälek 35 mil bort en ljummen sommar kväll! Trots att jag stretade emot lääänge för att inte bli kär så TOKFÖLL jag!! Men för någon som värdesätter mig för den jag är. Har stått ut med mig i mina ups and downs... men mest UPS ... åtminstonne den sista tiden ;) Någon som ger allt dubbelt tillbaka. Vilken tur man har haft!
Jag värdesätter ALL tid med mina barn! Hade helst haft dom hos mig hela tiden!
Och jag har ett jobb som är jävligt givande och som jag trivs med till fullo!
Jorå så att dä!
Livet är bra trevligt just nu!
Så bra så att jag ska banne mig trotsa regnet och ge mig ut på en låååång power walk!

See ya folks!
P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HA!! tänk på mig som har en son som fyller 22 i februari....jag fick honom samma år jag skulle fylla 22 !!kram

Lovisa

2011-12-21 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0