Igen och igen och igen...

Blire till att börja om...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...

Det var sketa göra längesen jag skrev nu!

Här sitter man och knåpar och filurar och äter Brie ost! Som jag för övrigt har snöat in på helt!
En del säger fluff andra säger förhållande fet... Jag håller med i båda fall!
Och inte fan blir man yngre heller.
Jag blev i Lördags 21 år för 10 gången. Hur i hela friden gick det till??

Jag blev överraskad av 4 hemliga gäster som på Fredag eftermiddagen entrade mitt hem!
Och jag måste säga att det blev en helt kalas bra helg :) <3
Kunde inte blivit bättre!

Och har jag drabbats av 21 års krisen? Näää jag tror inte det! Men jag funderar starkt på att tattuera mig! Har iof tänkt på det i flera år och kollat om vart annat... jag har ett par förslag med lite modifikation...




Ja den på Kroppen ska jag ju inte ha men ett mönster som den.... UJ UJ UJ....
Snyggt!
Jag ska ha den på ankeln DET vet jag säkert iaf!

Ikväll så har jag varit på den sissta Harry Potter med William!
Sevärd film absolut!
Det är värdefullt att få lite ensam mys med barnen!
William uppskattar det STORT iaf!
Oliwer är ju en pain in the ass... Det vill säga 5 år och lite halvt rebellisk!
Jag hittade en bild på honom när han var liten... det syntes redan då att det skulle bli en liten DIABLO...



Det käraste man har...

Har tänkt lite på sistonne...
Tänk om livet förändras..
Tänk om det inte var så jävla självklart att dessa små guldklimpar alltid finns där eller jag för dom.

En gammal skol kompis till mig (lika gammal...... det vill säga 21 år ) Har fått beskedet bröst cancer.
Hon skulle om 1 månad stå som brud men nu blir det väl inte så :(
Det kan hända vem som helst när som helst..
Att man inte alltid lever som att idag är en bra dag och den ska vi ta vara på!
För det är inte så självklart!
Lev idag och NU make your dreams come true!
Ja det får en iaf att tänka lite mer än vanligt!

Så med detta sagt håller jag alla tummar och stortår jag har för att
Du ska bli frisk Sandra.
*styrkekramar*

Nu ska jag ta mitt I lands problem (ska jag ta ett kex till med BRIE OST på eller inte)
Nä okej jag avstår och borde väl kanske gå och lägga mig....

Så till nästa gång som troligen blir om ett halvår eller så...
Take care!
See ya!

All kärlek P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack söta du!! <3

2011-09-05 @ 22:35:36
URL: http://sandrachristina.blogg.no
Postat av: Daryl

where have you gone`?

2011-11-09 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0