U S E L T!

Inläggen haglar tätt här nu.....
Nja kanske inte...

Jag är så besviken!!!
Först så kom det ofantliga mängder snö när jag var i Sthlm, bara det var en STOR besvikelse när jag hade hoppats på vår. Sen tänkte jag fan va trevligt för sportlovsbarnen denna veckan i Jönet.
Ja men ellerhur!!!
Det är kallt som fan men barmark här hemma! U S E L T !!!
Jag som ville åka pulka!
Och trängas med de andra barnen i is och simhallen denna veckan är ju inget jag är mega sugen på.
Så det får bli en liten tripp hem till Mamma och pappa och göra grejer där. Kanske passa på att hälsa på lite folk som man inte sett på evigheter!
Blir nog en bio åxå skulle jag tro!
Härlig är iallafall att jag har min knodds här hemma. Men så fort dom inte får spela tv spel så blir det ramaskri och ide´torka och TRISTESS! Ja men fuck it! So be it!
Jag är världens sämsta mamma enligt dom eftersom dom inte får spela. Men jag njuter och ler inombords... Mohahahaha
Tänk när jag var liten fanns det inge tv spel. Jo Nintendo 8 bitars kom ju när jag var "yngre".
Men vi var iallafall ute och lekte och hittade på saker!
Dagens latmaskar till ungar!!!!

Faaaan jag har glömt tvätten!!!!!!!!
Måste rusa!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0