UPPRÄTTELSE!

HA, där fick dom dom jävlarna....

I Fredags eftermiddag anlände ett brev från Jönköpings åklagar myndighet till Joel.
Förundersökningarna läggs ner!
Finns inga bevis för anklagelserna mot Joel som kom under Oktober månad om en misshandel av en 8 årig liten grannpojke!
Ops vad förvånad jag blir!
Jävla pack till grannar!
Skapade endast onödigt arbete åt polisen.

Jag och Emma har en plan.
Reclaim våran gård våren 2011.
Vi ska sitta där nere på gården på en filt, prata skit och fika och umgås med våra barn så ska vi se hur de där förbannade ungarna beter sig.
Mohahahaha
Jag känner mig nästan lite hatisk.
Men jag inser ju att familjen jag pratar om har seriösa problem. Barnen mår kanske inte så jätte bra. Men jag kan inte tycka synd om dom ändå. För hade ni sett hur dom agerar ut, speciellt mot mina ungar så hade ni också velat vrida nacken av dom! Fast Nu gör vi ju inte det ;) Vi har ju en spärr där liksom.
För man slår inte barn!!!

Nu ska jag återgå till studierna.
Jag har inte tid med er just nu :)

See ya!
P


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart!!! bort med packet!!!

2011-02-01 @ 10:00:49
URL: http://onnozel.blogg.se/
Postat av: Anita Bolinsson Ibohm

WOHOO!! thats the way to goo!!!

gillar bilden på lilla kissen ;)

Grannar kan vara svåra ,man väljer ju ej dom direkt.

sedan om dom har seriösa problem kan det direkt farligt :(

tur att ni fick upprättelse men förkastliga pengar att slänga i sjön..



Ha en underbar dag o njuut av sötman..<3

Love ya smulan <3

2011-02-01 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0