Kära kära barn :)

Ännu en morgon har man vaknat med en insikt om att man har fått alldeles för lite sömn.
Ännu en natt av mardrömmar eller drömmar av menigslös action och resor över hela världen.
Inte konstigt at man är helt slut när man vaknar!
Såhär har det hållit på i över 2 veckor nu.
Och till råga på allt när jag kom ner i köket på morgonen blåste det isbjörnar ute och än en gång var det vitt på backen!
-HELVETE!
Jag som hade peppat för en löpar tur. Men jag ska fanimej ge mig ut i det halkiga spåret med livet som insats. För springa det ska jag!

Sitter i Stockholm ännu en vecka och försöker plugga. Men det har väl gått sisådär nu ett par veckor.
Jag har min todo lista som jag måste börja bocka av nu. Jag har ingen lust :(
Veckan har knappt börjat men jag längtar redan till helgen.
Då blir det kvalitetstid :)
Och sen är det inte så länge tills jag kan få rå om mina underbara ungar!

Jag är helt kär i mina barn. Det är en ny känsla som har infunnit sig hos mig.
Klart att jag älskat mina barn innan men sen vi började att ha dom en vecka i stöten och inte har ett hattit schema så har det blivit.... UNDERBART!
Såhär är det : Som varannan vecka förälder så får man en vecka av fritid. Tänka på BARA sig själv och göra bara det man själv vill.
- Skaffade man ungar för att bara ha dom ibland?
- NEJ!


För er som följer med så vet ni att jag haft enorma down perider och varit sjukskriven etc etc.
Det har varit tufft att först försöka må bra och sen ta hand om och vara en bra mamma till sina barn. Då har egentiden för mig varit ovärdelig!
Men nu när jag mår bättre så vill jag inget annat än att ha mina barn hos mig. VARJE DAG!
Jag vill ha min familj, även fast familjen bara består av mig och barnen.
Jag har så svårt att lämna iväg dom på Måndagen.

Men nu sitter jag i Stockholm iallafall. Gör mitt bästa av denna veckan. Och får umgås med den bästa :)
Helgen bjuder på poker och alkohol i Sigtuna hos Daniel och Johanna.
Det kan bli hur kul som helst!

Nu är det banne mig dags för den där löpar rundan.... hua...

See ya!
P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0