Är resultatet Positivt eller Negativt?

Efter gårdagens inlägg om att penicillin som tog bort effekten av p-piller så kanske några ställde sig frågan : Är Hon?????
Jaaaa är jag????
Hahaha
NEJ Jag är inte gravid!
Testet gjort och det var TOK negativt till min stora lättnad!
Så end of story!

Dagen Denna Söndagen... blääääääääää Jag hade verkligen sovit som en säck med skit.... Trött som en jag vet inte vad vaknade jag av Williams ljuva stämma.
-Mamma kom upp nu frukosten är klar.
Vem har hjärta att säga:
- nej William, mamma är jätte trött så jag ligger och drar mig en stund...
-Jo mamma jag har lyxat till det lite åxå.
Upp kommer jag, då har han kokat ägg rostat 2 brödskivor var gjort i ordning med marmelad och ost.
Alltså jag smällde av... puss och kramkalas blev det. Och han blev så oerhört stolt över sig själv och så glad för att jag berömde honom.
-Mamma det fanns inget kaffe annars hade jag kokat det med.



Efter frukosten gjorde vi oss klara och drog ner till mamms och papps i Borran.
Barnen åkte med morfar till Leos lekland och slog ihjäl några timmar medans mamma och jag gick och strosade i affärer.
Inhandlade Nya termobrallor till Wille och en klänning till moi :)

Väl hemma i Jönet igen förbereder jag mig för morgondagen :)
Lämnar barnen på morgonen sedan vidare till skolan och sen???
Tadaaaaaaaa hit the road again!!!

Längtar efter dig my love <3
Trots lite bråk igår... Jag är inte längre arg som en varg. Hatar att vara ovänner... men jag krusade inte heller igår och fan vad stolt jag är för det!
Och han bad om ursäkt. Dock via ett sms sen skickade jag en uppsats tillbaka men konstaterade att det var bättre att ringa upp. För det blir så lätt missförstånd via sms.
Och HALLÅ JA! Missförstånd vart det redan efter min uppsats så jag fick dra allt igen i rätt tonläge... och då var det uppfattat ;)
Så Ett tips till alla smsare där ute. PRATA med varann emellanåt....

Jag har försökt att få ordning på min nya telefon och min nya kamera så jag kan lägga upp bilderna jag tagit. MEN Mina elektroniska anordningar är inte speciellt kompatibla idag :(
Så jag får väl ta med mig grejerna till mästaren och blinka lite försynt med ögonen och erbjuda ett utbyte i gentjänst :)
Jag tror det går vägen!

Nu trillar mina ögonlock snart ihopa.. Så det blir snarkebingen!

Tack min Älskade mamma och pappa för en mysig dag och god mat som alltid!
Love you!

See ya!
P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0