Blond Effektivitet

Wohoooooo Nu är jag lite blondare!
Gud vad skönt det känns!
Och billigt blev det! Sånt gillar vi!
Jag köpte H&M´s egna märke av slingor. Skit billigt. Endast 49.50.
Och en galen privat frisör hyrde jag in åxå.
Ni ser henne klättra på väggen i bilderna från mobilen i ett inlägg här nedanför.

Dagen har flutit på bra förutom att jag vart hysterisk i morse när jag inte hittade min lilla penningpung/mobilfodral.
Shaisse nu var goda råd dyra... Höll på att börja lipa!
Jag tänkte ju plugga direkt när jag lämnat barnen kl 8 men musten gick ur mig helt så jag tog med mig Emma hem när jag lämnat barnen på skola och dagis och drack kaffe.
Det första Emma gör när hon kliver innanför dörren är att öppna översta lådan i byrån i hallen och vad ligger där?
Självklart vard jag sökte. Fan jag lägger ALDRIG grejer där för jag vet ju att jag inte hittar dom då.
WORD!
ANDAS UT!!!!!!
Jag drack upp mitt kaffe men åkte till skolan direkt efter.
Fick massa gjort. Och sen hämta barn och Nene väntade på oss hemma med sling grejer i högsta hugg.
Allt flöt på smidigt. Det tenderar ju att göra det när man är 2 i ett hushålle.
Slingning och laga mat och äta allt på loppet av 2 och en halv timme.  Och då brukar jag sitta på salong minst den tiden i vanliga fall när jag friserar mig!
EFFEKTIVITET kallas detta här :)

Nu sover barnen och jag ska sjunka ner i soffan och kolla en film så jag slipper känna saknaden av min love... fast den är ju oundviklig just nu känner jag....

Älskar dig min skatt av hela mitt hjärta!
Inte så många dagar kvar tills vi ses igen :))))



See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0