Freaking out.....

Jag tror jag håller på att bryta ihop igen....
Hoppas verkligen inte det, jag ska göra allt för att inte göra det!
Men hur gör jag då?

Jag hade en mysdag igår med min dator i knät för massiv pluggtime och efter det Mys med Nettan.
Senare på eftermiddagen åkte jag till Joels jobb och fixade ordning bilen, För han jobbade över.
Jag tvättade in och utvändigt fyllde på det som behövdes. Riktigt duktig var jag :)
Men efter det slogs jag ut TOTALT!
Jag har ju haft ont i halsen en vecka nu igen och det är ju inget mer med det.. Men jag känner mig så trött återigen.
Satte mig i bilen och åkte tillbaka hem till Joel. Grät hela vägen.... Varför?
JAG VET INTE!
Det var panik halt ute, jag hade ont i halsen, saknar mina barn. Tycker säkert allmänt synd om mig själv. Förmodligen därför....
Jag känner mig freakt out av det här. Jag kunde inte sluta gråta igår. Hela kvällen...
Försökte förklara för Joel. Men det är inte så lätt att förklara för någon som inte varit "här" själv.
Det är så mycket som är underbart i mitt liv så jag borde ju inte vara ledsen utan anledning bara så där.
Men det var som jag skrev igår. Det är så mycket tankeverksamhet nu.... Om allt och inget...
Och när jag blir så ledsen så känns det bara som om mitt hjärta slits ut ur kroppen, kastas ner i en pöl av vatten som bildas av alla tårar som kommer.



Jag har absolut ingen hjärtesorg i den meningen.
Men jag kan inte förklara vad som händer.
Det var flera månader jag hade en sån här dag. Dom var väldigt vanliga för typ ett år sedan.
Men inte nu!
Jag ska ta tag i den nya dagen nu och låta tårarna och smärtan försvinna med gårdagen....

DET SKA BLI EN FANTASTISK DAG IDAG!

Jag återkommer och berättar hur fantastisk den var!

See ya!
P

Kommentarer
Postat av: lasse

Tja Pernilla ..

TokLasse från FB här...tänk så här!! Det blir bara bättre och kämpa dej igenom det här ..det kommer bli bra !! Det vet jag ..har oxå varit i liknande svackor ... / Kram Lasse

2011-01-13 @ 11:42:25
Postat av: Jonnie

Åhh tackar :) ja de e svårt, e värst när man dricker kaffe eller efter maten

2011-01-13 @ 11:49:15
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Pillan

Tack Lasse.

Ja det har ju ordnat sig förut så det gör det säkert igen :)

Tack...

2011-01-13 @ 11:50:24
URL: http://crazynillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0