Fredag...

En dag att spendera i sängen :)

Igår blev en bra dag som jag hade bestämt mig för!
Jag och Nettan åkte till TäbyCentrum för lite seriös shopping :)
Åh vad jag fyndade! Nu får jag inte handla mer det här året. Det räcker nu ok?
Men å andra sidan så var det ju på rean.
Ska se om jag kan fota med telefonen och lägga upp bilder sen.
Men jag köpte ett par jeans 2 linnen i par leggings 4 tröjor varav en leopard färgad som Nettan tyckte att jag såg ut som en tant i MEN FUCK YOU Nettan jag tyckte den var snygg på mig....... OKEJ!?
Iallafall... allt för det LILLA priset av 300 kr Ja och 200 kr på ett presentkort då..... Men BILLIGT BILLIGT!
Jag säger som min mamma. Jag ska aldrig mer betala fullpris!

Uppdatering senare i bilder alltså.

Vi var runt lite överallt Täby, Mörby och till sist Kista och käkade mat och lite mer shopping för Nettans del.
Nä men gå gärna in på JC och köp lite linnen för det var ju billigt. Varför inte köpa 12 st Nettan?
Du är knäpp!
Jag var hemma lagom till det att Joel kom hem.
Jag lagade fantastisk god mat som jag kanske skulle väntat med till helgen. Men nu får det bli något annat då istället.

Det serverades :
Ryggbiff med Färska champinjoner och Zuccini i ädelostsås med Gnocci till.
Det var supergott och mycket uppskattat :)

Som sagt Fredag idag. Alldeles för tidigt på morgonen... Men kan inte sova mer just nu.
Ska fixa till lite film och lite frulle till min man som ligger och sover just nu..
Lite sjuk stackarn :) Know the feeling för det är ju jag som har smittat honom.
Den här skiten går bara runt runt :(
Det är ju tur att man har haft ett par friska dagar sen Oktober iallafall kunde vi konstatera igår.

Idag blir en ännu bättre dag!
Varför?
-FÖR ATT JAG SÄGER DET!

Och min bästa granne på Lillg där hemma... Miss ya, men jag kommer hem snart så vi kan uppdatera saker och ting över en kopp kaffe och ett dussin kanelbullar :)
Good luck Tonight ;)

Dags för lite TLC....

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0