Frukosten är klar mamma :)

VARFÖR är jag så jäkla trött???

1. Jag har inte återhämtat mig från nyårsafton.
2. Jag får den ena förkyldningen efter den andra.
3. Sover som en kratta pga att ja la världens monster vurpa i förrgår och slog i ryggen.

Ja det kanske inte var så svår besvarat iallafall.

Jag är ändå så glad att jag fått min vilja igenom att ha barnen varannan vecka istället för att hatta 2 dagar hit och 5 dagar dit. Så jag har haft mina grabbs sen i Måndags nu :)
I Torsdags så hade vi Kinect och Pizza kväll med grannarna Bästa Emma och Liam och Robin :)
Henrik kom förbi en sväng med vilket var en hel evighetsen :)
Vuxna satt och pimpla vin medans ungarna spelade. Ja Vi spelade ju med.
För er som inte vet vad kinect är så är det en liten sensor framför tv som filmar dina rörelser. Så vi sprang sprint (springer med höga ben på stället) Ser för jävla roligt ut faktiskt. Och längdhopp och en massa annat jox.
Vid kvällens slut så gjorde jag en praktvurpa i köket.
NEJ jag var inte full! Jag hade faktiskt spillt kebabsås på golvet som efter en upptorkning blev snorhalt!
Aaaaaaaaaaj. Men men jag tar det som en man och ignorerar...eller?


Igår Fredag var jag och Korvarna på Bio. Vi tittade på Narnia den nya :) Den var jätte bra. Den var iof från 11 år men Oliwer diggade den stenhårt ändå!
Sen skulle det va mys i soffan men jag var så arg på mina otacksamma ungar. Willam DIREKT när vi kom hem sa... jag är så uttråkad! Jag vart så jävla arg! Ligga på golvet och kräla som en 2 åring bara för att jag råkar prata i telefon.. SE MIG HALLÅ MAMMA HÄR ÄR JAG!!! MORR!!!!!
Ahhhh jag blir tokig. Men barn är barn och sånna är dom :(
Efter spel förbud och världens avhyvling så gick resten av kvällen rätt smärtfritt...

Men han kompenserar rätt fint :)
I morse väckte han mig och sa att mamma nu är frukosten färdig. Så det var bara att kliva upp och sätta sig vid ett dukat bord och avnjuta frulle :)
Ibland så.....

Nu ska jag ta på mig lite kläder och och greppa kidsen och åka ut till Janina och co :)
Måste socilera lite innan dom drar till Thailand.
5 hela varma sköna veckor i solen.
Avundsjuk? Jag?
Näe inte jag inte jag är inte bitter.....

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0