Gråt och Feta toast

Hemma igen...

Efter en hiskelig biltur i en förpöl till vättern och ett tankstopp i rättan tid så är jag hemma i Jönet igen.

Gick nätt och jämt upp med väskorna och sprang över till Emma och landade i hennes armar en stund för lite kram och gråt kalas.
Vad hade man gjort utan sina visa vänner?!
Efter att ha tjatat en stund blev jag serverad alldeles utomordentliga fetaost toast.
Som om man behöver mer fett?!?!?!?!
Men gott var det. Tack Emma!

Det var bara några timmar sen jag åkte från Sthlm men ändå så känns det som att det var flera dagar sen....
Jag hade verkligen önskat att jag kunde fått med mig en sjukling hit så jag kunde fått kurera honom här på bästa Pillan vis. Men envis som synden så förvånar det mig inte om han jobbar imorgon... HMMMMM
Jag skulle Göra ALLT för dom jag älskar... inom rimliga gränser då :)

Nu dröjer det minst en vecka innan jag får kramas igen.
Men nu är jag hemma här och får fokusera på det.
Jag har lite att fixa med skulle man kunna säga.
Jag ska reda ut mitt liv ta tag i det och take it up a noch :)
Vi får väl se hur det går med det.

Jag är skit trött så jag kanske bara ska knoppa...
För imorgon är det SKOLA :)

Natt natt!
See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0