Jaaa näää tiden går....

5 Januari redan.....
För exakt ett år sedan var jag i Prag och spatserade i den fantastiska staden med häftig arkitektur och en cool bro med massa helgon avbildade som statyer.

5 januari i år... Här sitter jag i skolan..... tar ett break från Engelska B.
Läser just nu stolthet och fördom. KUL. Gammel Engelska kan man ju glatt påstå. Inte skit lätt men väldigt roligt.

Jul och nyår har sprungit förbi.
Jag har hunnit med att vara dö sjuk typ 3 gånger innan jul. Sen äntligen vart jag frisk tills jag vaknade upp skit täppt och ont i halsen idag :(
men shit happens. Mitt imunförsvar..... Jag har ingen försvar längre...

Iallafall julen...
Spenderade jag utan mina barn :( i stockholm med Joel och hans familj. Det var jätte mysigt.
Vi hade julen hemma hos honom så jag/vi lagade all mat själva. Det var lite pyssligt och roligt, jag gillar ju sånt!
Annandagen åkte vi ner tillsammans till Jönet och hämtade mina klenoder så jag kunde få fira lite jul tillsammans med dom åxå.
Det gjorde vi på Måndagen hemma hos mamma och pappa i Borås.
Jag skulle lägga in lite bilder men jag sitter ju i skolan nu och har inga bilder i denna datorn.
Det var ett fullspäckat schema hela veckan. Ulricehamn på Tisdagen och shopping på Onsdagen.
Senare åkte barnen till Mattias och jag och Joel åkte tillbaka till Sthlm på Torsdagen för att fira Nyår tillsammans med goda vänner :)
och vilken lyckad fest det blev!
Vi var hemma hos Pia och Arthur tillsammans med Daniel och Johanna oh allas våran Karlsson :)
Toast skagen, Grillad fylld fläskfile´och cheesecake stod på menyn! Mycket gott!
Och en jäkla massa alkohol.
Arthur som blev i sitt esse när klockan slog 03.00 började blanda drinkar och mixa shots... Tack för den. jag vart ju aprak! Somnade i soffan klockan 4 för att sen bli väckt och åka hem klockan 5... Fint bakis man var dagen efter... Sov mer eller mindre hela dagen...'

Nu sitter jag hemma i Jönköping igen och bara längtar efter att få åka tillbaka till mitt andra hem...
Joels dotter som fyller år på fredag kanske får 3 gäster till på sitt kalas om jag får ta med mig barnen för Mattias.
återstår att se....

Nu måste jag återgå till Mr Darcy....

see ya soon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0