Jag överlevde t.o.m när jag körde förbi Nyköping

Ja okej då det var inte så farligt att köra bil till Stockholm.
Jag har haft sån ångest så hälften vore nog....
Jag satt och kollade vart det var jag körde av...
Men jag tänkte att Pillan nu får du fan skärpa dig!
Så då gjorde jag det!

Nu är jag framme iallafall. Sitter och inväntar Joel som ska få hem en Motorcykel som han ska restaurera eller ja gjöra körduglig iallafall och sen sälja.
Jag mötte upp honom på din Mc och kramades en stund och hämtade nycklarna hem.
Jag ville bara gråta när jag träffade honom, men det gjorde jag ju inte.
Jag känner mig så jävla apsvag :( Jag tror bestämt att jag tycker lite synd om mig själv..
Men det finns alltid dom som har det värre...
Börjar känna mig som en man under förkyldningstider.
Shit dom måste alltså ha det hur jobbigt som helst.. Nästan lite dödsångest tilloch med....
Stackars män som är förkylda! Jag lider med er ;)

Ikväll blir det kramkalas...
Och imorgon ska jag plugga :) Jag har varit i skolan idag och innan jag gick så kopierade jag massa roliga engelska uppgifter.
Så snart bloggar jag på engelska :) Eller nja kanske inte...

Nu ska jag gå och rota i frysen om det finns något tilllagningsbart.

See ya pussgurkor och kramtomater !!!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0