KOMPLICERAT!

Varför då?

-Ja det kan man undra.
Jag fattar inte vart jag får all min tankevärksamhet ifrån, men det går på högvarv just nu!
Jag blir ta mig tusan KNÄPP!!!

Igår kväll blev jag och Joel bjudna på middag av bästa grannen Nettan :)


Vi var på Helens på Söder! Fantastisk restaurang och kalas mat och goaste servitrisen Ramona :)
Nettan är min vän sedan tidernas begynnelse och jag kan berätta allt för henne. Hon måste tro att jag är sjuk i huvet!
Upp som en sol ner som en pannkaka.
Iallafall Joel kommer alltid emellan i våra diskussioner. Tex när Jag ska förklara något som relaterar till mitt tidigare liv. Ja för mitt liv började ju inte när jag träffade Joel. FAKTISKT!

Ja det här med ex är ju väldigt känsligt tydligen... Ja även för mig i vissa fall men HALLÅÅÅÅÅÅ ?!?!?
Jag pratar inte om det speciellt ofta men ibland kommer det kanske upp när man ska dra en paralell med någonting.
Igår kom det upp något som jag drog en paralell med min första stora kärlek som var för 15 år sedan... =irritation
Jävlar vad gammal jag är!!!!!!!!!
Ja skit samma...
Sen så pratade vi om doggybags och jag sa att en gång har jag nog tagit doggy bag och det var i Malmö. = Irritation.
Ja okej Någon som jag älskade bor där! SO WHAT!?
Jag nämnde inte ens honom!

End of story...

På vägen hem diskuterade vi när jag och Joel träffades i somras. Han ville så gärna att jag skulle stanna i Sthlm så han sa att jag kör hem dig en annan dag så vi får några mer dagar tillsammans trots att jag hade bokat och betalt buss hem på Lördagen.
Och så blev det ju.
Och bara för att irritationen infunnit sig så tyckte han att han var puckad då....
Ja karlar har konstiga sätt att visa att dom älskar en.
Fan jag vågar ju knappt öppna käften...

En del talar om det för en rakt upp och ner!
En del är sarkastiska och ironiska om det...
Och En del talar om det först när det är för sent....



Ja alla är vi olika!
Kärleken är komplicerad! Men varför då?????
Nu är jag irriterad!

Nu skiter jag i det här och går och dricker kaffe!!!

See ya!
P





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det e klart att du kan prata med mig om vad som helst!! fan vi e ju lika sjuka i huvudet juh ;) men karlar är ett släkte för sig och man kommer aldrig kunna förstå dom rakt av....

2011-01-12 @ 16:50:16
URL: http://onnozel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0