Middag på Söder?

Det blev ingen kidnappning av Nettan. Men hon gjorde mat till mig gullisen :)
Men nu ska hon tydligen ta med mig och min man till stan för lite kvälls suppe`
Tackar.. Blir det Väsby eller kanske Helens på Söder? Jag hoppas på Helens.. Men det får väl Joel bestämma då. Lite beroende hur trött han är.
Men Helens eller sittingbull som de har bytt namntill. Vilken jäkla grym mat dom har. Och portionerna....
1 portion räcker ju till ett helt regemente... typ.
Men åh vad gott!
Och jag har ju ändå blivit förhållande fet så det är väl lika bra att fortsätta i den stilen då.
Näää Fan god forbidd!!!!!

Joel är kvar på jobbet för lite övertid. PISSTRÅK men jag fattar ju att han måste passa på när tillfälle ges.
Han har ju barnen de andra veckorna.

Jag är lite uttråkad. Märks det?
Stackars Nettan jag kände mig som ett uselt sällskap innan. Åt mat, slängde på en rulle och kröp ner i soffan och STENDÄCKADE.
Som sagt jag är lite trött nu för tiden och jag fattar inte varför....

Nä nu är jag så uttråkad att jag tänker ta på mig lite kläder och gå ut och leta efter grannens bortsprungna katt!

Jag uppdaterar väl lite mer i morgon.

Puss och kram Ses på stan.

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0