Självömkan...

Hittade 2 bilder på mitt skrivbord som jag satt i säkert en halvtimme igår och sökte efter.
Ett Geni är vad jag är NOT!
Jag skickade bilder från min telefon till ett mail och sen sparade. Hur fan ska jag veta att dom hamnar där??? LOGISKT vore att dom hamnade på hämtade filer eller bland bilder....
Men ok nu vet jag...
Då blir det förhoppningsvis lite mer bilder i bloggen framöver :)

P



Jag vaknade i morse helt utvilad men tok täppt och dö ont i halsen IGEN.
Jag är så jäkla trött på det här nu!
Varför varför varför?
Nu självömkar jag igen men det är fan synd om mig.....
2 halsflussar och feber toppar upp mot 40 grader och nu ont i halsen som tusan igen allt på loppet inom 4 veckor.
I love my life.
Somliga skulle nog säga skyll dig själv då. Du flänger ju runt hela tiden och tar knappt hand om dig själv. Ingen vila ingen ro...
Så sant. Men när jag nu har haft barnen vill man ju passa på att göra lite grejer med dom.
Hälsa på lite folk osv.
Och nu en hel vecka då jag inte har barnen vill jag ju göra något för mig! Så ja jag åker iväg till Stockholm. Jag ska ju ändå plugga och det kan jag göra hemifrån och Jaktvägen i Väsby är ju mitt andra hem förtillfället....

Jag har inte tid att sitta här mer...
Måste dammsuga, bädda, duscha och hopp iväg till skolan ett tag.

Men tills nästa gång....

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0