Till Göteborg We go.... Det är tydligen f...

2011-01-23_11_55 (MMS)

Till Göteborg We go.... Det är tydligen fler som är på väg dit... Jag skulle då inte vilja vara den som åker helikopter. Ush förmodligen någon som är nära döden sjuk. Lyfte från Borås lasarett nyss... Vi ska ner till götet och fira nettan alltså min brors fru. Myspys. Men jag är förbannat trött efter en härlig slalom dag igår. Jag somnade med barnen vid halv 10 igår och har sovit som en piss potta. ... Vaknade vid 5 och låg vaken i en timme... Pratade med Nettan i sthlm en 20 min innan jag somnade om igen.. Och vaknade i morse jävligt ledsen och besviken... Tänkte mycket på vårt samtal samtal morse... Och konstaterade att jag är naiv. Men fan inte dum... Men nu ska jag försöka ta bort dom känslorna och umgås med familjen. See ya! P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0