Underbara morgon eller?? Eller??

Nä tänka sig för att det är det inte!

Jag är så förbannad!!!
Efter nästan ett par veckors återkommande insomnia problem hade jag ÄNTLIGEN somnat igår
ca.... 01 tiden... Vaknar helt svettig av att jag får ett meddelande på mobilen! Klockan är då 02.19.. Jag har satt telefonen på ljudlös men tydligen bara ringljudet... Men ändå!
VARFÖR I HELA HELVETE måste du säga vad du ska säga Klockan 02.19 en tisdag natt?? Ärligt!?
Vad hade du tänkt att jag skulle göra med den informationen???
Alltså jag kunde inte somna om på skit länge och sen kommer William in kl 4 för han hade drömt mardrömmar och då har jag fortfarande inte somnat!!!!!
Tack ska du ha!!!



Nu måste jag åka till skolan och hoppas att jag kan få in något i skallen trots ett par timmars sömn.....


See ya.... Kanske senare .....

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0