Måste kidnappa Nettan!

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdag.
Jag är Hungrig och här får man ju leta med ljus och lykta för att hitta något att äta.
Jag tänkte att jag skulle ta med min lilla granne på lite lunch... Men ack där bedrog jag mig...
Hon blev tydligen väldigt mätt igår kväll så nu behöver hon inte ät idag :(
Förstå människa att ÄT BÖR MAN ANNARS DÖR MAN. Ja äta gör man ändå dör man men.
Jag trodde du skulle börja ditt nya liv idag?!
You wrote it yourself!
www.onnozel.blogg.se

Jag har suttit hela morgonen med min dator i knät och pluggat engelska , så nu är jag värd maaaaaaaaaaaat! Men jag orkar inte..... vill inte tänker inte åka ner till Väsby Centrum allena :(

Näääää fan nu tänker jag kidnappa Nettan jag måste ha mat!!!


See ya!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

tackar :) ja de e nog tuffast i början :) men de ska gå, så e de bara :)

2011-01-11 @ 13:40:22
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Anonym

hehe... jag har ju ätit ju!! men jag tänkte kidnappa er ikväll på middag faktiskt.. jag bjuder ;)

2011-01-11 @ 14:01:35
URL: http://onnozel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0