Visste ni att : effekten av......

JAG ÄR SÅ ARG!
JAG VILL BARA HA UR MIG SKITEN!

Men en otroligt underbar vän sa till mig att jo tjena pillan det där kommer du att få äta upp!

Sant!
Det finns alltid 2 sanningar men bara ett händelseförlopp men 2 helt olika uppfattningar.
Återigen Kvinnor från Venus Män i från mars...
Bubblor av kärlek som en mycket fin spansk låt lyder...
Någon stack just hål på mina illusioner.
Pillan PERSSON släpp sargen gå vidare... nä ska jag? SLÄPP det!
Ok men UTAN att krusa ok? OK??? JAAAAAAAAAAAAA jag ska inte.
Ring inte mig jag ringer dig! FEL! Jag ringer inte dig Du ringer mig..

2 viljor jävligt envisa men fruktansvärt kompatibla.
Gaaaaaaaaah denna kärlek <3<3<3
Men ett förhållande som inte är värt att bråka lite i .... vad är det för förhållande.
Om man inte har lite motgångar ibland, hur ska man då veta att man är lycklig?

Hahahaha Janina är världens bästa på att få mig att skratta och Le.
Vi har sedan tidernas begynnelse eller iallafall våran vänskaps begynnelse haft veckans ord :)
Och denna veckans ord är : Kompatibla :)

Vem i helvete läser inehållsförteckningen på penicillin???
Janina gör det tydligen...
Och visste ni att : effekten av p-piller kan eventuellt påverkas av behandling av kåvepenin.
Undra om janina är med barn igen? Nä hon äter inte ens p-piller. Mohahaha

Ja jag har ju bara ätit 2 sånna kurer det senaste. Det är ju tur att man inte är speciellt aktiv...........
Hmmm hmmm

Nä nu ska jag försöka umgås lite med Janina.

Jo för er som är nyfikna på hur det har gått med polisanmälan kan jag avslöja att INGENTING har hänt....Än.... vi har inget hört iallafall.. Skulle inte tro att det blir något med tanke på vilka jävla tattare det är vi har att göra med....
oooops sa jag det där?
Det gjorde jag.

Slut på det här nu. kaffe time.... Hua... jag som knappt dricker kaffe längre....
men för att hålla sig vaken några timmar till så är det väl ett måste!

see ya!


Kommentarer
Postat av: Janiz

Veckans andra grej... JÄTTE BRA stavas sammansatt. jag är från Råslätt du vet ;)

2011-01-08 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0