Wilma fick sitta kvar i bilen.....

I dag har William varit hos astma doktorn och kollat läget lite... Han har varit så rädd och fjantig... Han har ju gjort det här innan... Jag pratade med Joel innan och han sa at Är det Wilma som ska till läkaren. Jag berättade det för William och han bara log... Efteråt sa han. Du kan tala om för Joel att Wilma fick sitta kvar i bilen...

Han fick Blåsa i nån mojäng där och tog ett prick test.

Det var inte övertygande bra tyvärr... Han var allergisk mot Gräs, pollen.katt, häst, mögel och HUND :( Det tokiga är ju att Pappans ny dam har ju flyttat in med sin hund... Och William har inte direkt panik reagerat på det men han har det sista nästan ALLTID varit hostig och tjock i bröstet. Märker tydlig skillnad på när han är hos mig och när han är hos pappa. 

Allergin är ju direkt länkat till astman.. Som förövrigt hade sjunkit i % När vi var där i September hade han en utandning per sekund på 86% som nu hade sjunkit till 76% Vilket inte var så bra. Så från och med nu ska han inhalera en gång om dagen och ta allergimedicin jämt om han ska kunna bo hos Mattias och Jessica.

Efter alla tester gick vi till ett fik och satte oss och käka mellis och gjorde läxan. Det var skit mysigt! Att rekomenderas någon gång ibland. William tyckte det var jätte mys och sa att vi måste göra om det snart!

Nu ska jag göra börja med middagen :) Medans killarna lugnt och fint sitter i soffan och spelar Nintendo DS...

Jag har hunnit och gå igenom lite bloggar och hittade en super trevlig tävling :)

Jag länkar vidare under :)

 

See ya!

P

Hos denna tjejen nedan kan ni tävla om att vinna detta underbara zinkhus ♥

http://wallerbert.blogspot.com/2011/01/vinn-ett-vackert-walther-zinkhus-fran.html#comment-form



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0