Zombie Onsdag...

Trots att jag kände mig som en zombie hela dagen igår tog jag mig i kragen och pluggade lite.
Jag var tok trött! Men vem är inte det ibland?

På eftermiddagen hämtade jag mina små grisar och åkte ut till Henrik och hans små grisar och socilerade. Han har precis skaffat sig ett litet radhus på Landet efter att ha separerat för en tid sen. Där kommer han nog att trivas. Det var hur längesen som helst vi socilerade kändes det som.
Eftersom jag inte är hemma så mycket längre så blir det ju att man får prioritera lite annorlunda tyvärr.
Men igår fick vi iallafall till det. Barnen lekte så bra, så vi kunde liksom Catcha up vad som har hänt i livet det sista!
Men eftersom jag hade tvätttid igår vid 19 och var tvungen att panikåka hem så fick vi inte prata klart :(.
Och när jag kom hem hade Nene inkvarterat sig hos mig :)
Trevligt att komma hem då det är någon hemma tycker jag :)
Efter nattnings procedurer satt vi och drack the och tjatade i några timmar tills det var dags för Nenis att åka hem.
Vi kan verkligen prata i timmar om allt och ingenting.
Vi har verkligen samma humor åxå, samma sjuka humor som säkert inga andra uppskattar men som vi nästa kiknar av skratt till.
Det är så skönt att få skratta tills man får ont i magen.

Häromdagen satt vi och pratade just om att skratta eftersom vi gör det så ofta.
Man får ju liksom rynkor då... Och några som Nene känner vill inte ha rynkor så dom väljer att INTE skratta.
Visst är det sjukt?
Det är ju på rynkorna man ser att man har levt!



Min sis Nene och jag <3

Nä nu måste jag åka till skolan en liten stund innan jag ska frisera mig med lite slingor i håret :)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0