Då var det dags för en bekännelse.

Jaja det var skit längesen jag skrev jag vet.
Men hur mycket kul har det hänt då?

Jag har iof varit i Malmö med brudarna för 2 veckor sen... Det var trevligt. Men Malmö... har tappat sin tjusning. Det var iaf jävligt kallt men roligt hade vi.

Jag har ju börjat mitt nya jobb iof.
Det är så fantastiskt roligt!
Det är på en hudmottagning i centrala Jönköping. Jag sitter i receptionen och assisterar läkaren lite grann,, kollar ingrepp och sorterar papper bokar in patienter och organiserar läkemedels avslut mm.
Jag trivs tok bra!
Kanske för att jag mår så bra just nu!

Jag har funderat mycket det sista. Och jag känner mig så besviken på hur saker och ting har utvecklat sig.
Som de flesta vet (som läser bloggen) Har jag under en ganska lång period haft en depression som har gjort det lite klurigt för mig att klara av livet och vardagen i sig. Men jag har tagit mig upp och ur nu.
Men under resans gång har jag förlorat så mycket.
Vänner framför allt.
I nöden provas vännen...
Jag kan inte undgå att tänka på det...
Jag önskar så att saker och ting vore annorlunda och att jag sluppit att gå igenom krisen som det faktiskt var...
Och att De runt omkring mig sluppit att dra sig undan och en del människor ta det personligt för att jag inte varit närvarande.
Man lär sig något nytt så länge man lever.
Jag får iallafall börja om vart jag än börjar.
Det är klart att jag har mina goda vänner och mina "vänner" som jag aldrig kommer att döma trots att många dömt mig.
Jag ska iallafall NYSTARTA snart!
Vart det blir är oklart men jag ska göra allt med ett leende på läpparna. Och allt det gamla ska få vara kvar som en erfarenhet.
Det är NU det börjar!
För en del tog det lite längre tid....

Till mina vänner och vänner... Jag älskar er och dömmer er ALDRIG! Även om jag är besviken...
För jag vet att vi alla är rädda för det vi inte har så stor kännedom om.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0