Min STORA kille...

Idag har min "lille plutt" fått det egna ansvaret att gå hem ifrån skolan helt allena.
Min STORA kille :)
Jag har dragit ut på det som tusan för man vet ju aldrig vad som kan hända.
Men det är ju ganska nära hem och inga jätte stora vägar att korsa.
Det är nog jag eller det ÄR jag som har varit töntig!
Men nu gott folk har det släppt och jag har övergått till super cool! Bara så ni vet ;)

Så nu är han ett steg närmre att flytta hemifrån!

Gissa om han var stolt när han öppnade dörren när jag och Oliwer kom hem.
Man kan riktigt känna hur mallig han var med det lilla flinet han hade när han sa :
-Hej, Jag tog en macka när jag kom hem...



Thats all folks!

see ya!
P

Kommentarer
Postat av: Katri

Usch ja, dom växer och blir stora alldeles för fort

2011-03-16 @ 18:18:14
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0