Respekt? Ring a bell? Näää misstänkte det...

Vi var och kollade på en jättebra film på bio igår kväll.
The Adjustment bureau en Sci-fi romantik drama. Låter som en salig blandning men den var skit bra enligt min mening! Länkar till den officiella trailern här!
Mycket se värd!
http://www.youtube.com/watch?v=FHVU3fKhsjI
Vi var i Kista och det var jättemycket folk. men jag blir så jävla irriterad på folk.
Håll käften för helvete och kolla på filmen annars kan ni fan lämna salongen... Näää men här sitter vi och skrattar och pratar högt. JÄVLA MUPPAR! Asså shit jag tror att nu kommer det hända så här och så här.. och dethär var fan en skit dålig film asså ba å liksom.
Men va fint då vet din polare som satt brevid dig det, OCH ALLA ANDRA på salongen.
Respekt? Ring a bell? Nä misstänkte det!

Nu ska jag iallafall bege mig hem mot Jönet till mina största kärlekar Oliwer och William.
Jag lämnar min stora kärlek här för en stund... men i´ll be back <3
Det har gått ganska lång tid nu men jag känner mig lika tok kär fortfarande.
En mycket härlig känsla som jag inte haft förut efter så lång tid :)

Iallafall..... Nu måste jag pysa..

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0