Trevliga grannar som super ner en ;)

Vilken trevlig kväll vi hade hos grannarna i Fredags.
Vi har pratat så länge om att ses och snacka och ta ett glas vin eller öl. Men det har liksom aldrig blivit av förrän nu.
Så vid 17 tiden i Fredags så gick vi iallafall över till Anna och Bruno.
Så sköna människor. Bruno kommer från Canada den fransk språkiga delen. Men pratar  rätt bra svenska. Han låter lite som han på tv va tusan heter han nu då.... Simon och Tomas. Blandar lite svenska med engelska. Låter lite roligt :)
Och Anna är här ifrån Väsby. Så rolig! Fick många goa skratt!
Iallafall öl och vin blev det!
Vi skulle ju bara ta ett glas eller 2 vi skulle ju laga middag på kvällen och deras små barn skulle sova. Men vi hade jätte trevligt så tiden gick och på tom mage blev man tydligen på lyset av allt vin.
Jag hann inte dricka upp innan Bruno hade fyllt på mitt glas igen. Så jag har ingen aning om hur mycket jag drack.
Men vid 9 tiden var jag rätt slirig och hungrig och det var alla andra åxå. Så jag sa ge mig 20 min så fixar jag nån mat så kommer jag över igen. Så det gjorde jag. Shit va effektiv man är när man är dragen....
20 min senare var jag tillbaka med värsta pasta salladen med mozzarella och massa gottigott.
Men eftersom man redan var JÄTTE dragen så hjälpte det liksom inte att äta mat. När klockan var 22 så ursäktade jag mig sa att jag skulle gå och kissa Hemma hos oss då.... sen så somnade Pernilla fullt påklädd. Och kom INTE tillbaka :)
Joel kommer in en timme senare.. Jag hade snott hans skor, så han muttrade lite om att han hade mina stövlar...
Men han var lika dragen han...
Sen vaknade vi halv 8 på Lördag morgonen. "Katching" klarvakna men rätt så bakfulla..
Så lite tröttmössa är man av sviterna.
Men vi hade Mycket trevligt!
Så igår var det en slappar dag... Lite kalas hemma hos Tommy och Katarina på eftermiddagen och Mello på kvällen till lite grillat kött och massa vitlöks såser.
Tänkte gått all in på bag in boxen.. Men jag pallade inte :/

Nu är Joel iväg och försöker fixa till växel lådan på bilen så att jag kan åka hem i hans bil imorgon.
Jag har dragit på mig träningskläder och ska köra lite Zumba nu!

See ya folks!
P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0