CANNES!

Ja jag har iallafall varit slut ...
Skrivar problem tamigfan helaste veckan ...
Mina barn är nog rätt glada över att veckan är slut och att skrivaren fungerar nåt sånär ;)

Summan av kardemumman denna veckan :

1. Dont mess with a pms brud ...
2. JAG SKA ÅKA TILL CANNES!
3. Jag älskar mitt jobb!
4. Provat på att bli penslad med syra i ansiktet! - Stark rekomenderat! 595 :- på salong Perfect Skin http://www.facebook.com/pages/Perfect-Skin-Medical-Skin-Care/132602146762783

5. En fredag kväll och en baginbox med en gammal vän är ALDRIG fel!

Min gode vän David ska flytta ner till Cannes under ett halvår så då passar man ju på!
Mannen min var hjärtligt välkommen att följa med han med.
Och det hade ju varit underbart men han hade lite andra planer under ett par veckor med Gotlands och hojresa :)
Så då får Pillerillan ligga på beachen i Cannes.

-Jobbigt! -Ja faktiskt lite. Det hade ju varit mysigare med mannen. Men en god väns sällskap blir perfa!
Och man skiter ju inte pengar :( så man kan göra allt man vill!

Igår kom Tina förbi och drack lite vin och tjatade skit!
Det var jättemys. Men guud va trött man blir när man druckit vin dagen inann ...
Och Idag har vi spenderat hela dagen hos Janina och Co/ Lika mys som vanligt!
Mitt andra hem eller åtminstonne här i Jönet!

Det är hemskt lugnt och tyst här just nu. Ungarna har precis fått nåt chip till DS et med massa spel som dom provar allihopa.
SOM OM DE BEHÖVDE MER?!?!?!?!
Men tackar pappan.. Vad snällt av dig! Verkligen! IRONISK? JAG? HMMM... TROR DUUUUU?

JAg sitter och funderar över min bil som är på verkstaden. Hoppas att dom köper ut den eller va fan det kallas. Då kan jag köpa en annan bil lite större :)
Allt som händer händer av en orsak!

Nä nu ska jag slita spelen ur händerna på ungarna och attack gosa en stund!

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0