According to plan...

Äntligen var det dags att lämna in bilen på verkstaden.
Joels bil blev ju fixad igår så den skulle jag ta hem till Jönet.
Så eftersom jag hade typ en tid att passa i Jönet idag skulle jag åka i bra tid.
Joel ringde på morgonen och sa att nu så fixat klart kom med din bil så lämnar vi in den i stäket.
Jajjamen jag packade in mig i bilarna så allt var klart så jag bara kunde dra sen när bilen var lämnad och Joel hade kört mig tillbaka.
Vad händer då?
Jo min lilla mintpastill startar inte!!!!
Jag blir så jävla trött!!! Den startar ALLTID! Eller uppenbarligen inte!!
Vem vill säga mig nåt!?!?!?!
According to plan..... så händer dethär...
Efter en halvtimme kommer Joel hem kollar lite och inser att INGET är fel :(
Så det är bara att nöta på i tänningen så kom den igång efter 1001 försök....
Fick ju lite mer tid med Honey men ändå jävligt irriterande!
Anna körde förbi när jag stod och svor vid min bil och sa att det är nog meningen att du ska stanna kvar här i Väsby ;)
Ja men kanske det är så.... Jobbigt att buda dit allting bara :) Speciellt barnen..


Men hem kom jag och hemma är jag nu med mina små hjärtan som nu sover :)


Jag är helt slut och har fått en släng av problem med skrivaren (pms) och ska slänga mig i bingen och kika på black swan :)
Och inbilla mig att imorgon är skrivar problemen över :)

See ya!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0